Monday, July 19, 2010

Kasih antara aku dan Ashraf...

Cuti semester 3 minggu hari tu aku diberi peluang utk balik ke Sabah.. mwmang genbira sgt2 sebab byk benda yang menunggu kpulangan sementara aku.. chop!!! kecuali boyfriend not accepted.. antaranya adik Ashraf yg bermulut becok macam nenek yang x sudah2 marah ngn cucu2nya.. hehe but seriously comel sgt bila dia dh mengomel xtentu pasal.. tp lau dia diam sebijik mcm anak mithali yang naif.. mcam gambar ni.. tgk btul2 k sbijik mcam anak mithali dgn mulut yang muncung..

sayang sgt ngn adik yang sorang ni.. manja lebih2 pun tak apa tp aku n kuarga still didik dia ngn tegas.. cehh tp yang peliknya still ada jga yang beri layanan special ngn dia... iaitu jiran sebelah umah yg b'status "bujang busy".. al-maklum lah SESB tu sediakan kuarters utk pekerja dia yang hampir2 ngn tempat keja. So, mudah la staff dia ulang alik.. oleh krn itulah adik Ashraf ni matang sikit krn pgaulannya dengan pekerja Sesb yang usia sekitar 23 n above.. kwn dia paling tua b'umur sekitar 40-an pangkat ayah tu... so, gelaran utk adik Ashraf "c bujang" amat2 secocok.. ( lau dia dengar melayang reket badminton tu..)

hurm.. btulkan ala2 "c bujang"..

Ashraf and da geng.. dia kata geng Upin & Ipin tp aku tgk ni dh lebih dr 2 orang tp he said that others is Ipun and Upun.. haha x lucu sebab nama tu x sedap..
Begitulah secebis kisah aku bersama kasih Ashraf..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan feedback anda kat sini.. thank you ^_^

Ya Allah ampunilah aku & saudaraku & masukkanlah kami ke dalam rahmatMu..

action!!

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This free digital scrapbook created with Smilebox

Just share

Share |

Jika Allah selalu bersamamu dihatimu, tak siapa dan apa-apa yang patut digusarkan.

Related Posts with Thumbnails