Sunday, July 18, 2010

Blogku merintih..


Assalamualaikum...

huhu.. dh bpe bulan blog ni wujud tp x pernah nak update.. n this is my first time to open 4 public.. yeye : ) padahal cian sungguh -_-.. apa ble wat
tuannya sgt2 tidak prihatin dgn blog ni.. (kutuk blog sendiri nampak..) bukan apa semenjak beberapa bln ni c-buk tak tentu pasal.. bukan ada cafe sendiri pun.. lau ad pun arr dekat blog ni je la.. nama cafe was known as "Su Said da Cafe".. perasan!!!! hurm enough la Su.. terima la keadaan seadanya dlm usia 23thn ni masih pegang buku2 akademik yg sentuh sal Finance, Organizational Behaviour, Marketing n watever.. lau aku gtau nenek aku yg aku nak sambung master lg mmg bising dia.. hehe takut dia cucunya x dapat jodoh (tp skurang2nya aku sgt2 bersyukur apa..) tp InsyaAllah tumpuan utk blog ni akan aku "improved"kan.. tu pun lau x bz k.. manala tau kan tetiba da pgrm dr ari Jumaat tu smpai la Ahad pastu kuliah pula yg wajib d dahulukan dr blog ni.. masa itu emas la katakan.. wawawa trep bz pla aku ni.. (padahal aktiviti xlah se"bz" manapun.. lau x layan tv, layan buku2 kt library, xpun b'fb yg x sudah2)

Tp apapun masa itu emas dalam Surah Al-Asr yang bermaksud Demi masa.... Surah ini mengajak kita memahami erti yang 5 sebelum datangnya yang 5.....


•masa sihat sebelum sakit

•masa muda sebelum tua

•masa kaya sebelum miskin

•masa lapang sebelum sempit

•masa hidup sebelum mati

think3x........ work harder 4 better future

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan feedback anda kat sini.. thank you ^_^

Ya Allah ampunilah aku & saudaraku & masukkanlah kami ke dalam rahmatMu..

action!!

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This free digital scrapbook created with Smilebox

Just share

Share |

Jika Allah selalu bersamamu dihatimu, tak siapa dan apa-apa yang patut digusarkan.

Related Posts with Thumbnails