Saturday, January 19, 2013

Sejak hari itu, segalanya berubah..


sy dh tak kisah bila saya balik.. asalkan demi DIA..


saya dh tak kisah perasaan saya sndiri demi menjaga DIA..


saya blatih bersabar dlm banyak hal dari segala tuduhan, dr segala sindiran, dari segala pandangan sinis.. xpe.. saya x kisah.. sy pernah mengalami lebih teruk dr itu..

semuanya demi DIA..


dan sejak hari itu, saya dh mula sedar bahawa saya bukan je kene menjaga tingkah laku, & bsikap matang dgn semua perkara ni.. tp saya jg kene jga keselamatan diri

sbb tu sejak hari tu, saya dah mula care ttg pintu bilik, sliding, & pintu umah mesti kunci sebelum tdo..


kes kecurian hari tu benar2 buka mata banyak pihak..

tetiba teringat pasal 5 maqasid syariah
- memelihara agama Allah
- memelihara akal fikiran
- menjaga nyawa
- menjaga maruah dan nasab keturunan
- menjaga harta

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan feedback anda kat sini.. thank you ^_^

Ya Allah ampunilah aku & saudaraku & masukkanlah kami ke dalam rahmatMu..

action!!

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This free digital scrapbook created with Smilebox

Just share

Share |

Jika Allah selalu bersamamu dihatimu, tak siapa dan apa-apa yang patut digusarkan.

Related Posts with Thumbnails