Tuesday, December 7, 2010

Aku jatuh cinta ya Allah -_-


CINTA..
Aku tahu kau merasa apa di HATIku,
Kau tahu betapa aku meRINDUimu..
Kau tahu maksud AIR MATA yang jatuh ini,
Kau tahu betapa aku takut keHILANGanmu..
Andai saja aku JAUH dari dirimu,
Kau akan lihat betapa KOSONGnya hidupku..
Andai saja kau HILANG dariku..
Berjuta nyawa pun tak mampu menghidupkan JIWAku!

Cinta..
Jatuhnya aku pada kekuatan cinta Agung tanpa sekalipun aku melihatmu..
Butanya aku pada dugaan yang benar2 menguji kasihku..
di sini aku yakin
cinta ini yang ku perlukan!

Cinta..
Menyebut namamu takkan sekali pernah jemu..
Mengingatimu takkan pernah lupa..
Memujimu takkan pernah rapuh..
Janjimu sentiasa teguh..
Cinta sehidup dan selepas mati..
Aku percaya itu, aku yakin seyakinnya,
Cinta yang sentiasa bahagia walau derita..
Aku menyintai sesuatu kerana adanya cinta itu!
Aku hidup kerana cinta itu!
AKu mati kerana cinta itu!

Cukup bagiku cintamu..
Itulah pelindung yang memeliharaku..
Itulah ketenangan yang mententeramkan aku..
Itulah kebahagiaan yang menyinariku..


Aku cinta pada takdirmu..
Aku cinta pada jalanmu..

Atas nama cinta..
"Aku naik saksi tiada Tuhan selain Allah,dan Nabi Muhammad itu pesuruh Allah.."
Atas nafas cinta...
Subhanallah..
Alhamdulillah..
Allahu Akhbar..
Jihad cinta buatMu ya Rabb...
Pelihara nadiku untuk sentiasa mengingatiMu..
Pelihara hatiku untuk sentiasa beriman padaMu..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan feedback anda kat sini.. thank you ^_^

Ya Allah ampunilah aku & saudaraku & masukkanlah kami ke dalam rahmatMu..

action!!

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This free digital scrapbook created with Smilebox

Just share

Share |

Jika Allah selalu bersamamu dihatimu, tak siapa dan apa-apa yang patut digusarkan.

Related Posts with Thumbnails